Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

W sklepie internetowym przy zamówieniu wybierz nasza placówkę, które jest dla Ciebie najbliżej.

Jak tylko sklep internetowy (nadawca) przekaże towar do transportu, natychmiast wyślemy Ci wiadomość email z numerem przesyłki.

Po doręczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie punktu odbioru, wyślemy Ci wiadomość SMS i e-mail z hasłem. Od tego momentu masz 7 dni na jej odebranie.

Przesyłkę odebrać możesz w dowolnej chwili od momentu uzyskania hasła. Możesz również kogoś po nią wysłać – nie musisz legitymować się dowodem osobistym (jeżeli nie wymaga tego bezpośrednio sklep internetowy), wystarczy byś znał hasło.

Jeżeli w danym tygodniu nie masz akurat czasu, nie stresuj się: wystarczy, że wyślesz nam odpowiedź na naszą wiadomość SMS, a my przedłużymy Ci bezpłatnie termin odbioru aż do 21 dni. (Usługa ta może być tymczasowo niedostępna przed Świętami Bożego Narodzenia)

Doręczony towar możesz rozpakować bezpośrednio w oddziale i ewentualnie zwrócić go, jeżeli z jakiegoś powodu nie będzie Ci odpowiadał. W sprawie reklamacji z chęcią pomoże Ci telefonicznie nasz asystent ds. reklamacji.