Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

Drodzy Odbiorcy przesyłek!

Jesteśmy firmą kurierską, która pośredniczy w dostarczaniu Waszych przesyłek ze sklepów internetowych. Dlatego w sprawie faktur za zamówienia, wymiany niepasujących produktów lub ich zwrotu czy zwrotu pieniędzy prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem, w którym dokonaliście zakupu.

Możemy pośredniczyć w wymianie lub zwrocie, dostarczając przesyłkę z powrotem do sklepu. W tym celu paczkę oznaczoną ID lub nazwą sklepu prosimy przesłać pod adres:

Przesyłkownia ID / nazwa sklepu ul. Mostowa 4 43–400 Cieszyn

Jesteśmy również do Waszej dyspozycji pod telefonem +48 33 445 70 20 lub e-mailem info@packeta.pl.  

Jaki jest przewidywany czas doręczenia przesyłki?

Przesyłkę można śledzić na https://tracking.packeta.com/…cking/search. Packeta.pl nie może zagwarantować terminu doręczenia przesyłki, gdyż czas doręczenia jest również zależny od zewnętrznych przewoźników. 

Chcę zmienić adres doręczenia przesyłki.

W celu zmiany adresu doręczenia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Proszę przygotować numer przesyłki i nowe dane doręczenia. 

Czy mogę zapłacić za przesyłkę kartą?

Informacje o możliwości płatności kartą można znaleźć w opisie poszczególnych punktów odbioru. Przy doręczeniu pod adres możliwości płatności kartą zależą od konkretnego przewoźnika i jego aktualnych procedur. Prosimy dowiadywać się bezpośrednio u kurierów firm doręczających. 

Czy przesyłkę może odebrać w moim imieniu ktoś inny?

Tak, przesyłki wysyłane do punktów odbioru lub paczkomatów wydawane są za pomocą hasła, a te doręczane pod adres przekazywane są osobiście. Prosimy pamiętać, by osoba odbierająca przesyłkę za pobraniem dysponowała odpowiednią kwotą. 

Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym. Otrzymany numer przesyłki nie pojawia się w systemie lub ma status “Oczekuję na przesyłkę”. Dlaczego?

Przesyłka nie jest wprowadzona do naszego systemu lub do systemu zewnętrznego przewoźnika – jest w tranzycie. Zmieni swój status jak tylko zostanie zeskanowana w magazynie. 

Status przesyłki jest „doręczone“ a paczka do mnie nie dotarła, co robić?

Sytuacja taka nie powinna mieć miejsca. By wyjaśnić wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio z kurierem firmy doręczającej. 

Chciałbym złożyć reklamację.

Reklamacje dotyczące zawartości przesyłki prosimy składać bezpośrednio w sklepie internetowym, w którym dokonano zakupu. Reklamacje dotyczące niedoręczenia/us­zkodzenia przesyłki również trzeba zgłosić w sklepie internetowym, który jako Nadawca jest jedyną osobą upoważnioną do składania reklamacji. 

Chcę wysyłać przesyłki zagraniczne.

Informacje dotyczące przesyłek znajdują się na naszych stronach https://www.przesylkownia.pl/…szych-cenach

Czy mogę zmienić przewoźnika?

Przewoźnika można wybrać na etapie tworzenia przesyłki w systemie, jednak dotyczy to tylko niektórych krajów. Gdy taka opcja się nie pojawia, przesyłki doręczymy za pośrednictwem kuriera wybranego z naszej oferty, który będzie w danej chwili najkorzystniejszy dla Twoich klientów. Jest to usługa najkorzystniejszego doręczenia na adres, która bierze pod uwagę cenę, jakość, a także zdolność przewozową wybranych przewoźników. Automatyczny wybór analizuje dane kryteria codziennie. Twoi klienci dzięki nam znajdą najkorzystniejszego i najlepszego możliwego przewoźnika w danym momencie.