Doręczanie przesyłek
na terenie Republiki Czeskie

98 % przesyłek zostanie przez nas doręczonych do punktu odbioru zazwyczaj już na drugi dzień.

Nasze usługi

Doręczenie do punktu odbioru

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Doręczanie pod wskazany adres

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Śledzenie przesyłki

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Logistyka zwrotów

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Bezpośredni druk etykiet

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Deklaracja celna

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Płatność kartą, a także przesyłka pobraniowa

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Wsparcie w każdym kraju

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Doręczenie do punktu odbioru

Doręczanie pod wskazany adres

Śledzenie przesyłki

Logistyka zwrotów

Bezpośredni druk etykiet

Deklaracja celna

Płatność kartą, a także przesyłka pobraniowa

Wsparcie w każdym kraju

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Chcesz z nami współpracować?

Bardzo chętnie zostaniemy Twoim partnerem. Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail
...

*dane obowiązkowe. Te dane osobowe wykorzystamy wyłącznie w celu przetworzenia i odpowiedzi na Państwa zapytanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez firmę Packeta można uzyskać, klikając tutaj.

Kompleksowe rozwiązanie logistyczne

Jednym kliknięciem uzyskasz nasze punkty odbioru, doręczanie przesyłek pod wskazany adres, logistykę zwrotów oraz wsparcie i obsługę klienta.
Zarejestruj się
Punkty odbioru

Zaoferuj swoim klientom możliwość wygodnego odbioru przesyłki w jednym z tysięcy punktów odbioru w Czechach, zyskując w ten sposób przewagę nad konkurencją!

Doręczanie pod wskazany adres

Oferujemy również możliwość doręczania przesyłek bezpośrednio pod wskazany adres klienta. Z wyprzedzeniem wysyłamy szczegółowe informacje o godzinie doręczenia.

Logistyka zwrotów

Zwrot towaru, dzięki Packecie jest niezwykle prosty! Mamy dla Ciebie dwie opcje logistyki zwrotu przesyłek. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wsparcie wysokiej jakości

Twoi klienci będą mogli skorzystać z naszego działu obsługi klienta lub funkcji chatbot. Nasz zespół doradców będzie dostępny dla Ciebie, by pomóc i doradzić.

Innowacje technologiczne

Wyznaczamy kierunek w logistyce. Dzięki Packecie Twoi klienci mogą korzystać z samoobsługowych Z-BOXów lub zautomatyzowanych punktów odbioru Z-BOT.

Punkty odbioru

Zaoferuj swoim klientom możliwość wygodnego odbioru przesyłki w jednym z tysięcy punktów odbioru w Czechach, zyskując w ten sposób przewagę nad konkurencją!

Doręczanie pod wskazany adres

Oferujemy również możliwość doręczania przesyłek bezpośrednio pod wskazany adres klienta. Z wyprzedzeniem wysyłamy szczegółowe informacje o godzinie doręczenia.

Logistyka zwrotów

Zwrot towaru, dzięki Packecie jest niezwykle prosty! Mamy dla Ciebie dwie opcje logistyki zwrotu przesyłek. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wsparcie wysokiej jakości

Twoi klienci będą mogli skorzystać z naszego działu obsługi klienta lub funkcji chatbot. Nasz zespół doradców będzie dostępny dla Ciebie, by pomóc i doradzić.

Innowacje technologiczne

Wyznaczamy kierunek w logistyce. Dzięki Packecie Twoi klienci mogą korzystać z samoobsługowych Z-BOXów lub zautomatyzowanych punktów odbioru Z-BOT.

Cennik doręczania
do Czech

Ceny obowiązują dla dostawy z Polski do Czech. Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

Odbiór przesyłki za pośrednictwem usługi "Zásilkovna Dostawa na adres" odbywa się za okazaniem wygenerowanego hasła lub za potwierdzeniem tożsamości odbiorcy.

Pełny cennik w PDF

Inne informacje

Doręczanie w godzinach wieczornych

Na terenie największych czeskich miast (Praga, Brno, Ostrawa) oferujemy doręczanie pod wskazany adres w godzinach wieczornych. Jeśli przesyłki zostaną nadane w odpowiednich magazynach do godziny 16:00, w wybranych oddziałach do godziny 13:00 lub za pomocą zbiórki, doręczymy je w ramach danego miasta jeszcze tego samego dnia w godzinach wieczornych, tj. między 18:00 a 22:00. Przesyłki można nadać również w pozostałych punktach w całej Republice Czeskiej i na Słowacji - w takim przypadku towar zostanie doręczony następnego dnia.

Wypełnienie obu typów informacji kontaktowych

Obowiązkowe dane kontaktowe: W ramach usługi doręczenia pod wskazany adres należy podać oba typy danych kontaktowych adresata, tj. numer telefonu i adres e-mail. Przesyłek z niekompletnymi danymi kontaktowymi nie będzie można wprowadzić do systemu w celu ich dalszego przetwarzania.

Nie doręczamy przesyłek do skrytek pocztowych.

Chcesz dołączyć
do Packety?

01

Połącz się z systemem.
Zaraz po połączeniu się z naszym systemem za pomocą API, możesz zacząć korzystać z usług Packety, wszystkich naszych oddziałów w ramach Packeta Group oraz kilkudziesięciu przewoźników zagranicznych.

02

Wprowadź przesyłki do systemu
Przesyłki będą wprowadzane do systemu tylko za pomocą jednego interfejsu. Zapisz dane o przesyłce, wydrukuj etykietę i naklej ją na przesyłce. Bez zbędnych formalności.

03

Przesyłki nadasz samodzielnie lub przekażesz je naszemu kierowcy.
Przesyłki możesz zawieźć do punktu nadania lub do magazynu, może również odebrać je od Ciebie nasz kurier. Na tym etapie przesyłki zostają przyjęte do transportu - wszystkie pozostałe czynności pozostają w naszej gestii.

04

Śledź trasę przesyłek.
Z magazynu przesyłki przewożone są do klientów lub przekazywane naszym zagranicznym partnerom transportowym. Każda przesyłka posiada swój numer śledzenia, dzięki któremu możesz śledzić jej trasę.

05

To już wszystko! Przesyłka została doręczona.
Przesyłkę doręczymy Twoim klientom do punktu odbioru, bezpośrednio pod wskazany adres lub do samoobsługowego punktu odbioru Z-BOX. Wyślemy Ci niezwłocznie informację o jej pomyślnym przekazaniu.

Pytania i odpowiedzi

Zarejestruj e-sklep