Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

Czy masz sklep internetowy i rozważasz wysyłki do Niemiec?

Przesyłkownia współpracuje z ponad 28 000 sklepów internetowych, zostań jednym z nich.

Cennik

Nazwa przewoźnika Cennik przesyłek do 1 kg Cennik przesyłek do 2 kg Cennik przesyłek do 5 kg Cennik przesyłek do 10 kg Za pobraniem Ubezpieczenie do kwoty
Hermes Doręczenie do punktu odbioru D+2 od 22,50 PLN od 24 PLN od 27 PLN od 35 PLN 26 PLN 25 EUR Bezpłatna usługa wliczona w cenę
Hermes Doręczenie pod wskazany adres D+2 od 25 PLN od 27 PLN od 29 PLN od 37 PLN 26 PLN 25 EUR Bezpłatna usługa wliczona w cenę
DHL D+2 od 30 PLN od 30 PLN od 32 PLN od 32 PLN 33 PLN 500 EUR Bezpłatna usługa wliczona w cenę
Kompletny cennik i parametry »

Ceny dotyczą wysyłek z Polski do Niemiec Ceny nie zawierają VAT UWAGA: Hermes – W oparciu o warunki przewoźnika Hermes, wszelkie szkody zostaną zwrócone w wysokości do 50% ceny sprzedaży. Maksymalna kwota zwrotu może zatem wynosić 350 EUR.

Czy chcesz wysłać paczkę bezpośrednio do Packstation/Pos­tfiliale/ Paketshop?

Jeśli Twoi klienci wymagają wysłania paczki nie na konkretny adres, ale do punktu dostawy Poczty Niemieckiej, mamy dla ciebie prostą wskazówkę:

  1. Poproś adresata o jego numer klienta Poczty Niemieckiej (Postnummer) i wpisz bez przerw w pole „Firma“
  2. W polu „Ulica“ wpisz słowo Packstation/Pos­tfiliale/ (również dla Paketshop) Postfiliale
  3. W polu „Numer domu“ wprowadź numer danego oddziału
  4. Następnie wpisz imię i nazwisko adresata, e-mail, kod pocztowy i miejscowość zgodnie z odpowiednimi polami i gotowe

Powyższe ceny są ostateczne i obejmują:

  • Koszty nadania przesyłki Pocztą Niemiecką
  • Cenę naszych usług
  • Ceny zawierają podstawowe ubezpieczenie do kwoty 400 EUR wartości przesyłki
  • Ceny obejmują również zwroty (przesyłki nieodebrane przez klientów), za które Poczta Niemiecka pobiera opłatę 4,00 EUR dodatkowo za paczkę bez podatku VAT. Ryzyko nieodebranych i zwróconych przesyłek ponosi Przesyłkownia, w tym również transport takiej przesyłki z powrotem z Austrii do miejsca nadania, jednak pod warunkiem, że całkowita liczba zwróconych nieodebranych przesyłek klienta nie przekroczy 2% całkowitej liczby przesyłek nadanych Pocztą Niemiecką na miesiąc
  • Cena usługi Przesyłkowni zawiera również dopłatę opłaty paliwowej i opłaty za przejazd

Przesyłkownia zastrzega sobie prawo do zmiany warunków cenowych zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Niemieckiej.

Parametry wysyłania przesyłek do Niemiec

  • Aby wysłać przesyłkę do Niemiec należy podać adres e-mail oraz numer telefonu odbiorcy.
  • Maksymalna waga przesyłki: 10 kg
  • Minimalne wymiary: 15 × 11 × 3,5 cm
  • Maksymalne parametry wymiarowe przesyłki są podane w tabeli według kategorii wagowych

DHL/Poczta Niemiecka

  • Oprócz parametrów określonych przez Przesyłkownię, przesyłka musi również spełniać warunki handlowe Poczty Niemieckiej
  • Przesyłki powyżej 10 kg i powyżej podanych parametrów wymiarowych (70×60×50 cm) nie będą przyjmowane do przetworzenia w celu przekazania Poczcie Niemieckiej
  • UWAGA! Przesyłka musi być kwadratowa (tzn. przesyłki nie mogą być zapakowane w czarną folię, tuby, trójkątne lub okrągłe opakowania. Akceptowane są jedynie przesyłki w kwadratowym opakowaniu, zobacz dokument bezpośrednio od DHL TUTAJ). W przypadku naruszenia tego warunku przez Klienta, Przesyłkownia ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki do przetworzenia z powodu niezgodności parametrów określonych w warunkach handlowych lub doliczyć opłatę do ceny (20 EUR) zgodnie z cennikiem naszego partnera
  • Poczta Niemiecka nie gwarantuje terminów dostawy, jednak dla wszystkich usług kurierskich podaje terminy dostawy D + 1 do D + 2 w zależności od odległości od miejsca docelowego
  • Poczta Niemiecka doręcza przesyłki 1×, od poniedziałku do soboty włącznie, w przypadku braku doręczenia przesyłka jest przechowywana przez 7 dni w najbliższym oddziale
  • Przesyłki są przekazywane Poczcie Niemieckiej na podstawie umowy z Pocztą Niemiecką
  • W przypadku, gdy przy odbiorze odbiorca stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona, z reklamacją należy się zwrócić bezpośrednio do oddziału Poczty Niemieckiej w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki
  • Przesyłkę wysyłamy za pobraniem w EUR (w walucie kraju docelowego) lub po przewalutowaniu w PLN
  • Wszystkie przesyłki naruszające warunki handlowe są automatycznie wyłączone z transportu standardowych przesyłek

Hermes

  • UWAGA! Przesyłka musi być kwadratowa (tzn. przesyłki nie mogą być zapakowane w tuby, ani trójkątne lub okrągłe opakowania, akceptowane są jedynie przesyłki w kwadratowym opakowaniu). Maksymalny rozmiar: 60 × 60 × 120 cm
  • Zalecenie: przesyłki należy zapakować w standardowy karton, nie należy używać tub ani czarnej folii
  • Więcej szczegółów w Regulaminie przewoźnika Hermes
  • W przypadku niedotrzymania warunków, firma Przesyłkownia ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki lub doliczyć opłatę (8 EUR) zgodnie z cennikiem naszego partnera