Doręczanie przesyłek
na Słowację

98% przesyłek zostanie przez nas doręczonych do punktów odbioru na Słowacji już 2 dni po nadaniu.

Nasze usługi

Doręczenie do punktu odbioru

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Doręczanie pod wskazany adres

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Śledzenie przesyłki

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Logistyka zwrotów

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Bezpośredni druk etykiet

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Deklaracja celna

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Płatność kartą, a także przesyłka pobraniowa

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Wsparcie w każdym kraju

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Doręczenie do punktu odbioru

Doręczanie pod wskazany adres

Śledzenie przesyłki

Logistyka zwrotów

Bezpośredni druk etykiet

Deklaracja celna

Płatność kartą, a także przesyłka pobraniowa

Wsparcie w każdym kraju

Według naszych danych doręczenie towaru do punktów odbioru preferuje 98% klientów w samych Czechach. Powodem jest możliwość odbioru przesyłki w czasie, który im pasuje i brak konieczności czekania na kuriera.

Chcesz z nami współpracować?

Bardzo chętnie zostaniemy Twoim partnerem. Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail
...

*dane obowiązkowe. Te dane osobowe wykorzystamy wyłącznie w celu przetworzenia i odpowiedzi na Państwa zapytanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez firmę Packeta można uzyskać, klikając tutaj.

Kompleksowe rozwiązanie logistyczne

Dołączając do Packety, uzyskasz możliwość doręczania przesyłek do punktów odbioru, jak również pod wskazany adres na Słowacji, logistykę zwrotów, wsparcie oraz obsługę klienta.
Zarejestruj się
Punkty odbioru

Zaoferuj swoim klientom możliwość wygodnego odbioru przesyłki w jednym z tysięcy punktów odbioru na Słowacji, zyskując w ten sposób przewagę nad konkurencją!

Doręczanie pod wskazany adres

Oferujemy również możliwość doręczania przesyłek bezpośrednio pod wskazany adres klienta. Z wyprzedzeniem wysyłamy szczegółowe informacje o godzinie doręczenia.

Logistyka zwrotów

Zwrot towaru ze Słowacji, dzięki Packecie jest niezwykle prosty! Mamy dla Ciebie dwie opcje logistyki zwrotu przesyłek. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wsparcie wysokiej jakości

Twoi klienci będą mogli skorzystać z naszego działu obsługi klienta lub funkcji chatbot. Nasz zespół doradców będzie dostępny dla Ciebie, by pomóc i doradzić.

Z-BOXY są również na Słowacji

Dołącz do Packety, by umożliwić swoim klientom odbiór towaru 24/7 w naszych punktach samooobsługowych, których liczba na Słowacji z dnia na dzień rośnie.

Punkty odbioru

Zaoferuj swoim klientom możliwość wygodnego odbioru przesyłki w jednym z tysięcy punktów odbioru na Słowacji, zyskując w ten sposób przewagę nad konkurencją!

Doręczanie pod wskazany adres

Oferujemy również możliwość doręczania przesyłek bezpośrednio pod wskazany adres klienta. Z wyprzedzeniem wysyłamy szczegółowe informacje o godzinie doręczenia.

Logistyka zwrotów

Zwrot towaru ze Słowacji, dzięki Packecie jest niezwykle prosty! Mamy dla Ciebie dwie opcje logistyki zwrotu przesyłek. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wsparcie wysokiej jakości

Twoi klienci będą mogli skorzystać z naszego działu obsługi klienta lub funkcji chatbot. Nasz zespół doradców będzie dostępny dla Ciebie, by pomóc i doradzić.

Z-BOXY są również na Słowacji

Dołącz do Packety, by umożliwić swoim klientom odbiór towaru 24/7 w naszych punktach samooobsługowych, których liczba na Słowacji z dnia na dzień rośnie.

Cennik doręczania przesyłek
z Polski na Słowację

Ceny obowiązują dla dostawy z Polski do Słowacji. Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

Pełny cennik w PDF

Inne informacje

Wypełnienie obu typów informacji kontaktowych

W ramach doręczenia pod wskazany adres na Słowacji należy podać oba typy danych kontaktowych adresata, tj. numer telefonu i adres e-mail. Przesyłek z niekompletnymi danymi kontaktowymi nie będzie można wprowadzić do systemu w celu ich dalszego przetwarzania.

Pytania i odpowiedzi

Zarejestruj e-sklep