Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

Doręczenie do Wigilii

Co zrobić, by Państwa klienci z Polski otrzymali swoje przesyłki pod choinkę na czas? Zalecamy zamieszczenie w sklepie internetowym informacji o najpóźniejszym terminie składania zamówień oraz wczesne nadanie przesyłek: 

  • w punktach nadania najpóźniej w czwartek 17. 12. 2020 r.
  • w magazynach centralnych lub za pośrednictwem zbiórki z doręczeniem na adres najpóźniej w piątek 18. 12. 2020 r. *


* Doręczenie na adres zapewniają poza naszymi własnymi dostawczakami i kierowcami także partnerzy logistyczni (InPost, Poczta Polska, i inne), a z uwagi na ich moce przerobowe oraz ich własne terminy, najpóźniejszy termin nadania na adres jest wcześniejszy. Zagranica W przypadku przesyłek wysyłanych do Europy Środkowej i Wschodniej, a więc również do Republiki Czeskiej, na Słowację lub do Niemiec, zalecamy nadania najpóźniej w czwartek 17. 12. 2020 r.. Jeśli będziecie Państwo wysyłać przesyłki do krajów innych, niż wymieniono wyżej, zalecamy ich nadanie najpóźniej 15. 12. 2020 r. Konkretne terminy dla poszczególnych przewoźników uzupełnimy natychmiast, jak tylko otrzymamy od nich potrzebne informacje. “Swoje przesyłki mogą Państwo oczywiście nadawać również po wymienionych datach. Uczynimy wszystko, by zostały one doręczone Państwa klientom przed Świętami Bożego Narodzenia. W przypadku nadania po zalecanych terminach jednak z każdym dniem rośnie ryzyko, że przesyłka nie dotrze do klientów na czas, lub nie zdążą jej odebrać.”

Zawsze aktualna lista punktów odbioru

Dzięki naszej online wyszukiwarce punktów odbioru (widgetowi) Państwa klienci już w trakcie zakupu mają do dyspozycji aktualne informacje o wszystkich punktach odbioru – jakie są aktualnie ich godziny pracy, kiedy są zamknięte, które nie mają już mocy przerobowych… Dlatego zalecany implementację widgetu do koszyka Państwa sklepu internetowego. Więcej informacji na temat widgetu i jego instalacji Jeśli nie mają Państwo wyszukiwarki online i z jakiegoś powodu nie planują jej instalacji, to nie zapomnijcie Państwo zaktualizować listy punktów odbioru, by nie stracić klientów, którzy nie znajdą u Państwa swojego ulubionego punktu. Aktualizacja odbywa się automatycznie za pośrednictwem JS/XML API.

Krótszy okres przechowywania przesyłek w celu szybszej obsługi

Od 1. 11. do 23. 12. 2020 r. włącznie, okres przechowywania skrócono do 5 dni kalendarzowych (zwykle z 7) z możliwością wydłużenie tylko o jeden dzień. Uczyniliśmy ten krok, ponieważ ze względu na pandemię przewidujemy jeszcze większą liczbę zakupów online i chcemy zapewnić szybszy przepływ przesyłek – by moce przerobowe punktów odbioru pokryły duży popyt. Wierzymy, że klienci zrozumieją te powody i docenią większe moce przerobowe.

Dzień wolny

Naszą tradycją podczas Świąt Bożego Narodzenia bywało, że z powodu prac serwisowych po wymagającym sezonie wyłączaliśmy po Wigilii system na jeden dzień i wstrzymywaliśmy dystrybucję przesyłek oraz serwis obsługi klienta. W tym roku jednak będziemy działać na 100% także po Świętach, a żaden dzień wolny nas nie czeka. Mogą zatem Państwo na nas polegać również w trakcie całych Świąt, z wyjątkiem 25.12.2020 r. Mamy nadzieję, że ta wiadomość Państwa ucieszyła.

Serwis obsługi klienta

Sezon Świąt Bożego Narodzenia jest najbardziej wymagającym okresem roku dla e-commerce, gdy liczba klientów zwiększa się wielokrotnie. Dlatego jest dla nas oczywistością, że w tym okresie zwiększamy liczby pracowników naszych linii obsługi klienta.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Życzymy Państwu, a także Państwa pracownikom, wiele siły oraz grona zadowolonych klientów w nadchodzących wymagających dniach, a przede pięknego i spokojnego przeżycia Świąt Bożego Narodzenia. Dziękujemy za Państwa przychylność. Państwa Przesyłkownia.