Zwrot przesyłki z Packetą
w Czechach, Słowacji i na Węgrzech

Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa proste rozwiązania dotyczące zwrotu przesyłek. Packeta jest synonimem prostych rozwiązań, co dotyczy również zwrotu towaru od naszych klientów. Nie pasuje? Nie podoba się? Wystarczy, że klient zapakuje towar i zaniesie go do punktu nadania Packety (w Czechach, Słowacji i na Węgrzech), który ma najbliżej.

Przesyłka zwrotna

Pierwszą opcją umożliwiającą klientowi zwrot towaru do sklepu internetowego jest tzw. Przesyłka zwrotna. Jak to działa?

01

Klient powinien odpowiednio zapakować zwracany towar i dołączyć do przesyłki formularz zwrotny, który otrzymał od sklepu internetowego.

02

Przesyłkę powinien zanieść do dowolnego punktu nadania Packety.

03

Powinien podać obsłudze 8-znakowy kod zwrotu, unikatowy dla danego sklepu internetowego (tzw. identyfikator).

04

Obsługa na podstawie otrzymanego kodu wygeneruje etykietę, którą naklei na przesyłce.

05

Przesyłkę w punkcie nadania odbierze nasz kurier i dostarczy ją z powrotem do sklepu internetowego.

Zwroty w Polsce!

Drugą opcją umożliwiającą klientowi zwrot towaru do zagranicznego sklepu internetowego jest zwrot za pomocą paczkomatów InPost. Jak to działa?

01

Należy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/ i wypełnić krótki formularz zwrotu. Po chwili otrzymasz kod.

02

Wygenerowany kod umieść na paczce (wystarczy wpisać go w widocznym miejscu) i zanieść do Paczkomatu w dogodnej lokalizacji

03

Wpisz na urządzeniu ww. kod i umieść paczkę w skrytce.

04

InPost odbiera przesyłkę, nakleja na nią etykietę i już następnego dnia trafia do naszego magazynu w Bielsku-Białej

05

Ostatnim krokiem jest wysyłka towaru do zagranicznego e-sklepu, w którym zrobiłeś zakupy

Cennik przesyłek zwrotnych

  • Klient sklepu internetowego nadając zwrot w wyżej podanych punktach nie ponosi kosztów zwrotu, chyba że warunki sklepu internetowego mówią inaczej lub wyznaczony jest konkretny przewoźnik do przetwarzania zwrotu.

  • Klient uzyska potwierdzenie nadania przesyłki oraz potwierdzenie odbioru towaru z powrotem przez sklep internetowy.

  • Usługę można dostosować tak, by dopasować ją do Twojego sklepu internetowego.

  • Czechy, Słowacja, Węgry i Rumunia: klient dostarcza przesyłkę do punktu odbioru i podaje przesłany przez sklep identyfikator usługi. My zajmiemy się resztą!

  • Inne kraje: W przypadku zwrotów paczek konieczne jest użycie dokładnego adresu zwrotnego dla każdego kraju (miejsca docelowego).

    • Prosimy o niewysyłanie paczek za pobraniem. Takie przesyłki nie będą przyjmowane na adres zwrotny do transportu.

    • W przypadku większości krajów konieczne będzie wybranie konkretnego przewoźnika do dostawy. Dlatego należy wcześniej sprawdzić, czy adres zwrotny akceptuje przesyłki wysyłane za pośrednictwem przewoźnika, którego zamierzasz wybrać. Informacje te można znaleźć w szczegółach każdego adresu zwrotnego; bezpośrednio pod podanym adresem lub pod ikoną ℹ️. Jeśli paczka zostanie dostarczona przez innego przewoźnika, z przyczyn operacyjnych nie będzie możliwe przyjęcie lub przetworzenie jej pod adresem zwrotnym.

    • Adres na paczce musi być podany w formacie pokazanym na naszej stronie internetowej.

    • Przesyłkę należy zapakować w odpowiednie opakowanie i odpowiednio oznaczyć.

Systemy wysyłania etykiet
z kodem kreskowym do klienta

Masz pytania?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące usług Przesyłki zwrotnej lub Asystenta reklamacji, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym lub działem sprzedaży za pośrednictwem poczty e-mail.

Dział Sprzedaży

Logistyka zwrotów przesyłek

Numer kontaktowy

+48 334 457 020

Adres e-mail

sales@packeta.pl