Ta strona używa plików cookie do świadczenia usług, dostosowywania reklam i analizy ruchu. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. Więncej informacji

Mam przesyłkę do odebrania w zamkniętym punkcie odbioru, czy można ją przeadresować?

Nie, jeśli przesyłka została zamówiona do punktu odbioru, nie mamy możliwości jej przeadresowania. 

Czy za przesyłkę mogę zapłacić gotówką?

Ze względu na obecną sytuację, niektórzy przewoźnicy wprowadzili ograniczenia dotyczące płatności gotówką. Polecamy płatność kartą płatniczą. 

Czy można przeadresować przesyłkę z punktu odbioru na adres domowy?

Nie, jeśli przesyłka została zamówiona do punktu odbioru, nie mamy możliwości przeadresowania jej na adres domowy. 

Czy mogę przedłużyć czas odebrania przesyłki z punktu odbioru?

Tak, w takim przypadku prosimy o wiadomość wysłaną na adres mailowy: info@przesylkownia.pl

Czy można przeadresować przesyłkę z paczkomatu na adres domowy?

Nie, jeśli przesyłka została zamówiona do paczkomatu, nie mamy możliwości przeadresowania jej na adres domowy. 

Czy punkty odbioru są otwarte?

Ze względu na obecną sytuację większość punktów odbioru jest zamknięta. 

Zamówiłem/-am przesyłkę na adres mojego miejsca pracy, jednak ze wględu na obecną sytuację pracuję z domu. Czy mogę przeadresować przesyłkę na adres domowy?

Tak, prosimy o wiadomość zawierającą numer przesyłki oraz nowy adres na: info@przesylkownia.pl

Gdzie mogę znaleźć aktualne informacje?

Najnowsze informacje dla klientów oraz sklepów internetowych znajdują się zawsze na naszym blogu: https://blog.packeta.com (w języku angielskim). 

Czy przesyłki ze sklepów internetowych nadal będą doręczane?

Tak, nadal doręczamy przesyłki ze sklepów internetowych, choć w obecnej sytuacji mogą wystąpić drobne opóźnienia. 

Czy Przesyłkownia.pl działa tak jak zawsze?

Tak, działamy normalnie, z drobnymi wyjątkami (takimi jak np. brak możliwości wysłania przesyłki do Włoch). 

Czy mogę nadać przesyłkę do Włoch?

Tak, jest możliwość wysyłki do Włoch. Są jednak rejony kraju, do których nie można jeszcze wysłać przesyłki. Wykaz znajdziecie na naszym blogu – limity przewoźnika (carrier limits).